Почему мы?

Работаем ежедневнов будние и выходные
Бесплатный выезд мастерана дом или офис
Гарантийный талонна ремонт
Фирменные запчасти в наличии

Отзывы о нас

Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
Play
previous arrow
next arrow
Slider

Сертификаты

previous arrow
next arrow
Slider
Історія створення кондиціонера

Вперше спробували кондиционировать повітря в Персії тисячі років тому. Охолодження повітряних мас в перських пристроях відбувалося за принципом охолодження води при випаровуванні. Типовий кондиціонер тих днів був спеціальну шахту, що уловлює подих вітру, в якій розміщувалися пористі посудини з водою або протікала вода з джерела. Після охолодження і насичення вологою в шахті повітря надходило в приміщення. Ефективний для спекотного і сухого клімату, такий кондиціонер виявився б марним в умовах високої відносної вологості повітря. В Індії спроба протистояти жаркого літнього клімату призвела практично до створення вічного двигуна. Встановивши замість вхідних дверей в приміщення каркас, обвитий кокосовою пальмою — татти, індуси помістили над ним ємність, яка повільно заповнювалася водою за рахунок капілярного ефекту татти. Коли рівень води досягав певного значення, ємність перекидалася, зрошуючи водою двері, і поверталася в початковий стан. Цей процес повторювався багаторазово. У XIX столітті британський винахідник Майкл Фарадей виявив, що стиснення і зріджування певного газу охолоджують повітря. Але його ідеї були в значній мірі теоретичними. Електричний спосіб кондиціонування повітря був винайдений Уіллісом Керрьером приблизно в 1902 році. Він же розробив першу систему кондиціонування повітряних мас для друкарні в Брукліні. Влітку, при процесі друкування, постійна зміна температури і вологості не дозволяло домогтися якісної передачі кольору. Керріер розробив апарат, який охолоджував повітря до постійної температури і осушував його до 55%. Своє пристрій він назвав «апаратом для обробки повітря». У 1915 році він і ще шість колег-інженерів заснували власну компанію «Garner Engineering Co.», згодом перейменовану в «Carrier» ( «Керріер»). Сьогодні Carrier — один з провідних виробників кондиціонерів, їй належить 12% світового обсягу виробництва. Сам термін кондиціонування повітря вперше був запропонований в 1906 році Стюардом Крамером, який пов’язував це поняття з отриманням кондиційного товару. Пізніше дорогі системи кондиціонування повітря почали застосовуватися для поліпшення продуктивності праці на робочих місцях. Потім сфера застосування була розширена для поліпшення комфорту в будинках і автомобілях. Перші кондиціонери та холодильники використовували токсичні гази, такі як аміак і метилхлорид, які були далеко небезпечні для життя, коли вони просочувалися. У 1930-х роках з міркувань безпеки фірма Дженерал Електрик випустила кондиціонер, компресорно-конденсаторний агрегат якого розташовувався із зовнішнього боку будівлі. Це була перша спліт-система. Вілліс Керріер з першим холодильним агрегатом (чиллером) Вілліс Керріер (Willis Haviland Carrier) поруч з першою в світі холодильною машиною (чиллери) Перший автомобільний кондиціонер мав потужність охолодження 370 Вт, був створений фірмою З & З Kelvinator Co в 1930 році і встановлено на Кадилаку. Томас Мідглей молодший першим запропонував в якості холодоагенту використовувати діфтормонохлорметан, названий потім фреоном в 1928 році. Цей холодоагент виявився набагато більш безпечним для людей, але не для озонового шару атмосфери. Фреон — торгова марка компанії Дюпон для всіх CFC, HCFC або HFC холодоагентів, назва кожного включає число, яке вказує на молекулярний склад (R-11, R-12, R-22, R-134). Найбільш часто використовувалася суміш HCFC, або R-22, але зараз відмовилися від неї. R-11 і R-12 більше не виготовляються, єдиний спосіб купити їх — це очистити газ, що знаходиться в старих кондиціонерах. В наші дні найпопулярнішим є холодоагент R-410A, безпечний для озонового шару Землі, незаймистий, нетоксичний і надзвичайно енергозберігаючий. У 1980-х роках компанією Toshiba був розроблений новий спосіб управління компресором, що полягає в зміні частоти струму електроживлення компресора і названий згодом інвертором. Інверторне керування живленням дозволяє скоротити споживання електроенергії кондиціонером на 30%.

Хотите проконсультироваться?

Заполните форму и мы позвоним вам в течении 15 минут. Обратный звонок
Заявка
Вы оставляете заявку по телефону или онлайн на нашем сайте.
Диагностика
Мастер приезжает к вам и проводит диагностику, или делает это по телефону, если возможно.
Стоимость
Если вам подходит стоимость ремонта, названная мастером, он приступает к работе.
Ремонт готов!
По окончании работы ваша техника исправна.

Нужен мастер?

Мастер позвонит вам в течении 15 минут после подачи заявки. Вызов мастера

Сделайте заявку со скидкой 5%

Оформляя заявку на ремонт через сайт, вы получите скидку на ремонт 5%.
Вызвать мастера